Een baan! - Reisverslag uit Cape York, Australië van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu Een baan! - Reisverslag uit Cape York, Australië van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu

Een baan!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marit

12 November 2013 | Australië, Cape York

Marit heeft werk vanaf vrijdag!
Als allrounder op een camping. In Cape York, nog weer een stuk noordelijker. Ze gaat vier weken lang zes dagen per week en tien uur per dag werken. Ze verdient goed, en heeft er veel zin in. Ook Lisa heeft werk, echter zij blijft in Cairns. Over een maand treffen ze elkaar wel weer.
Marit begint vrijdag. Gelukkig is er internet op de camping, dus wordt weer vervolgd.

Camping te zien via volgende link: http://www.musgraveroadhouse.com.au/index.html

• 13 November 2013 - 18:49

Opa En Oma Baard:

Lieve Marit,
    Fijn dat je werk hebt. We hebben de camping even bekeken, ziet er mooi uit.
    En wat Noordelijk! Niet over de rand vallen hoor! Je komt zo al aardig dicht bij de evenaar hè?
    En wat een prachtige (en veel!) foto's de vorige keer.
    We zullen vrijdag, als je begint aan je denken. Een goede vlucht.
    knuffel, opa en oma.

• 14 November 2013 - 14:54

Oma En Opa Bootsma:

hoi marit wat fijn dat je een baan hebt we hopen maar dat het bevalt , maar dat denk ik wel .

nu wij [opa]oma hebben je omgeving waar je heen gaat gezien het lijkt wel wat . het is wel verder weg maar dat is de bedoeling dat je veel van aus. ziet he . nu hier is alles goed en we hebben een andere auto een grijze opel,, menerva.,, en wij begrepen dat het met jou ook goed gaat doe voorzichtig. en je gaat daar heen met het viiegtuig ...je nou mooi toch he nou meisje we horen weer en hopen dat je daar zit en dat je bevalt he . dag lievert de groeten van opa en oma bootsma

Marit

Marit is voor een jaar naar Australie. Zelf wil ze geen blog bijhouden, maar wij achterblijvers willen graag op de hoogte gehouden worden. We willen allemaal weten hoe het met haar gaat, wat ze doet en waar ze zich bevindt. We gaan dit blog dus met elkaar bijhouden, zodat we weten wanneer ze contact heeft gehad met ons.

Actief sinds 23 Mei 2013