Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marit

09 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Sinds maandag is Marit in Nieuw-Zeeland. Ze vloog in drie uur van Sydney naar Auckland.
Van het gezin waar ze al een tijdje woonde heeft ze een ticket gekregen van Cairns naar Sydney. Daar vloog ze op 29 april naar toe. In Sydney heeft ze veel tijd doorgebracht met de vrienden die ze ooit in Boekarest met Karianne heeft leren kennen.
Op 5 mei vloog ze naar Auckland. De eerste nachten verbleef ze in een hostel, vervolgens nog in een ander hostel.
Veel gaat over "The lord of the rings". Dat is ook een het doel van deze reis. Ze wil graag Hobbitstad zien, maar nog meer de prachtige omgeving waar deze films zijn opgenomen. Ook heeft ze een officiele ring gezien, die kost echter 300 dollar, best duur.
Marit is ook naar Mount Eden geweest. Een vulkaan.
Ook het Auckland museum heeft ze bezocht.

Marit gaat reizen: Of met drie meisjes uit Taiwan, naar het Zuidelijk eiland met een busje, Of met een meisje uit Zweden liftend en dan blijven ze op het Noordelijk eiland. Mogelijk gaan ze dan in augustus nog naar het zuidelijk eilnd.
Ze ontmoet weer nieuwe mensen en zo worden er ook weer steeds nieuwe plannen geboren. Het ziet er naar uit dat ze voorlopig toch echt wegblijft. We vinden het heel fijn voor haar. Het afgelopen jaar is zo snel gegaan, dat een paar maanden extra er ook nog wel bij kan.
Marit: We wensen je mooie dingen toe in Nieuw Zeeland. Liefs.

• 09 Mei 2014 - 19:35

Immy Van Der Meulen:

Mooi beknopt verslag.
    Zo bijzonder dat ze dit allemaal mee mag maken.
    Als ze weer thuis komt is ze echt een wereld meid.
    Als je kind dit van plan is moet je haar ook echt loslaten. Want je zult een heel ander kind terug krijgen die weet wat ze wil en waar ze staat.
    Mooi dat jullie haar dit meegeven in haar leven.

Maar het lijkt mij ook zo moeilijk nu jullie straks 25 jaar getrouwd zijn.
    (Toen was ze er gelukkig wek erbij haha).

Liefs immy

• 10 Mei 2014 - 08:38

Opa En Oma Baard:

Lieve Marit,

Het is toch wat, al die avonturen.
    Nog verder weg dan Nieuw Zeeland lukt niet. Je zou het wel willen, hè?
    Je bent nu echt onze tegenvoeter.
    Je bent er niet en toch ook weer wel op ons feestje.
    Zo gaat het ook vast op pappa en mamma's 25-jarige feest.
    Kijk je ogen maar uit in dat mooie land!

Veel liefs opa en oma.

• 10 Mei 2014 - 13:04

Bootsma Opa En Oma:

marit , wij vinden het fijn dat je zo naar je zin hebt en dat je zoveel avonturen beleeft ,wat ben je toch een geluks kind . geniet meisje zolang het maar kan he . maar eens wil je weer naar huis ,jammer dat je er niet bij bent met hun 25jarige trouwdag . nu er komt er nog wel meer he . nu meisje hier is alles goed en las ook jou het goed gaat en dat je je oude vrienden nog weer hebt gezien geweldig hoor geweldig hoor voor jou. ik ben blij dat ik nu weer wat van je las mijn c.p was stuk en zodoende .komt het nu he . hou je goed geniet met volle teugen en kijk uit, he we horen weer van je.opa en oma bootsma

Marit

Marit is voor een jaar naar Australie. Zelf wil ze geen blog bijhouden, maar wij achterblijvers willen graag op de hoogte gehouden worden. We willen allemaal weten hoe het met haar gaat, wat ze doet en waar ze zich bevindt. We gaan dit blog dus met elkaar bijhouden, zodat we weten wanneer ze contact heeft gehad met ons.

Actief sinds 23 Mei 2013