zooo hee jonge. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu zooo hee jonge. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu

zooo hee jonge.

Door: marit.

Blijf op de hoogte en volg Marit

27 Mei 2013 | Australië, Sydney

Hallo allen,

Ik zal even wat aanvullende informatie geven. Is misschien leuk.
De vlucht was echt veeeeeel te lang, maar ik had mazzel want van amsterdam naar bangkok en van taiwan naar sydney zat ik alleen op 2 stoeltjes naast elkaar. Op die manier kon ik half gevouwen toch even liggen en mijn ogen dicht doen. Ik heb weliswaar niet veel geslapen. Alleen de laatste vlucht een uur of 3, maar ik werd wel heel gezellig elk uur wakker. Na aankomst werd ik opgehaald door de jongen waar ik nu woon. Na een uur rijden door de stad (dat dat kan!) en een kleine rondleiding vanuit de auto (whoop, ik zag het opera house en die bekende brug, en wat is die brug speciaal zeg, jeeeeeejte.) kwamen we aan bij Aaron en gealon aan. (twee andere jongens die ik in Roemenie heb leren kennen). Het welkom was erg warm, ze waren blij me te zien. en ik natuurlijk ook. Daarna zijn we naar 'mijn huis' gereden. een leuk huisje op een berg, met een heel leuk uitzicht op voetbalvelden en heel veel bomen. Dit gedeelte van de stad is nogal groen.
Rond een uur of 3 ging ik op bed, na 2 nachten niet geslapen te hebben was dat bed meer dan welkom! micky (mijn huisgenoot) ging wat vrienden bezoeken en om 8 uur waren we beide weer in de woonkamer te vinden. We hebben een biertje gedronken en bijgepraat.

Toen ik op bed lag, viel me gelijk 1 ding op. Al die geluiden van vogels en insecten. Echt een verschil met Europa. heel apart.

Gistermorgen werd ik al vroeg wakker, ik wilde wat drinken pakken in de keuken, en in eens zie ik daar een vreemde kerel op de bank zitten. Ik in mijn charmante slaap outfit stelde me voor. en het bleek een vriend van micky te zijn. Hartstikke leuk.
Mickey had hem binnen gelaten en was zelf weer op bed gegaan. na een uur kwam mickey toch maar uit bed, om zijn vriend mee te helpen met de voorbereidingen om te gaan rijden om hun crossmotoren. Er ging van alles mis, en na veel gevloek had ik besloten om de binnenstad eens te gaan bekijken. Na een heel gedoe met alle treinen ben ik eindelijk daar. Random ergens uitgestapt en ben gaan lopen, genieten van de zon en om even te realiseren dat ik er toch wel echt ben.

in de avond zijn we gaan eten in een pub. Het was volgens de jongens nogal veranderd, en de conclusie was dat het nogal achteruit was gegaan. (maakt mij natuurlijk niet veel uit, ik vind alles leuk.)

Vandaag heb ik de echte klap van de jatlag te pakken, ik werd weer om half 8 wakker, en ben echt kapot. Ben alleen even naar de supermarkt gelopen om wat boodschappen te halen. Nu zitten we in de woonkamer met een paar vrienden van Micky. Het engels gaat me redelijk goed af. wat ik gewend was van deze mannen van vorig jaar jaar, doen ze precies weer. dont worry marit, we can have an conversation with you. and we didnt speak dutch when we were there.

Zoals je merkt, alles gaat prima. Ik ben echt nog aan het wennen van alles. maar het gaat helemaal goed komen. Micky helpt me met alles en ook aaron kan ik altijd bellen.


en oja, ik heb sean ook weer gezien. haha



LATER! Groetjes vanuit de zon.

  • 28 Mei 2013 - 15:57

    Marieke:

    Wanneer je foto's hebt, graag!
    Geniet lieverd!

  • 29 Mei 2013 - 16:50

    Omabootsma:

    lieverd

    je moet wel goed slapen hoor anders duurt het zo lang dat je op de benen bent .



    ook opa doet de groetjes aan jou en dat je een fantastise tijd mag hebben daar ,we volgen je hoor

    geniet er van .oma en opa bootsma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Marit is voor een jaar naar Australie. Zelf wil ze geen blog bijhouden, maar wij achterblijvers willen graag op de hoogte gehouden worden. We willen allemaal weten hoe het met haar gaat, wat ze doet en waar ze zich bevindt. We gaan dit blog dus met elkaar bijhouden, zodat we weten wanneer ze contact heeft gehad met ons.

Actief sinds 23 Mei 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 17174

Voorgaande reizen:

23 Mei 2013 - 23 April 2014

Marit goes Aussi!!!

Landen bezocht: