Op reis... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu Op reis... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marit Bootsma - WaarBenJij.nu

Op reis...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marit

16 Juni 2013 | Australië, Brisbane

Vanmorgen heb ik een appje ontvangen van Marit. Om half 1 Nederlandse tijd (half 9 'sochtends in Brisbane) zijn Jarrod en Marit vertrokken richting Cairns in het noorden. Daar zal ergens volgende week een prachtig festival zijn. Ze nemen nog extra reizigers mee.
Marit heeft me voorbereid op weinig contact. Ze zullen leven in Jarrods auto, zonder stroom. Via google maps heb ik de route gevolgd. Langs de oostkust, 2000 km. naar het noorden. Ze komen langs een aantal plaatsjes en ik heb Marit op het hart gedrukt zo nu en dan de telefoonstekker in het stroom te drukken en een kort teken van leven te geven.
Het loslaten gaat voor mij al wat beter. Ik kijk niet meer drie keer per dag of ze nog online is geweest, soms zelfs al een of twee dagen helemaal niet. Dat biedt hoop voor mij voor het komende jaar...

Marit wil graag gevaarlijke dingen doen... parachute springen, bungeejumpen, berg beklimmen.... Maar duiken wil ze niet. Ze gaan nu richting het Great Barrier Reef, en Marit: Ik adviseer je toch op zijn minst daar te gaan snorkelen!

Marit heeft afgelopen week drie foto's op facebook gezet. Voor de mensen die geen facebook hebben, zet ik die ook hierbij. Mooie foto's!

Tot de volgende keer!

  • 17 Juni 2013 - 22:46

    Opa En Oma Baard:

    Fijn die foto's! Het is daar mooi en je ziet er mooi uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Marit is voor een jaar naar Australie. Zelf wil ze geen blog bijhouden, maar wij achterblijvers willen graag op de hoogte gehouden worden. We willen allemaal weten hoe het met haar gaat, wat ze doet en waar ze zich bevindt. We gaan dit blog dus met elkaar bijhouden, zodat we weten wanneer ze contact heeft gehad met ons.

Actief sinds 23 Mei 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 17170

Voorgaande reizen:

23 Mei 2013 - 23 April 2014

Marit goes Aussi!!!

Landen bezocht: